توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی
1388/03/04
فعالیت های اجرایی
#
عناوین فعالیت های اجرایی
توضیح / سازمان محل خدمت
تاریخ شروع
تاریخ خاتمه
1
مدیرگروه روانشناسی تربیتی
مدیر گروه فاقد پست معاون
1396/09/05
2
نماینده هیئت اجرایی جذب دانشگاه در موسسه تحقیقات تربیتی، روانشناختی و اجتماعی
رئیس موسسه تحقیقات تربیتی
1401/08/24
3
سرپرست موسسه تحقیقات تربیتی
رئیس موسسه تحقیقات تربیتی
1402/01/30
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
انطباق یابی و استاندارد سازی ویراست دوم آزمون ریاضی پال 2- سنجش فرایندی تشخیصی ریاضی یادگیرنده.
حمید خانی پور, مسعود گرامی پور, حمیدرضا حسن آبادی, هادی کرامتی
تکمیل شده
1400
2
Adaptation and standardization of Process Assessment of the Learner /Second Edition: Diagnostics for Math
Hamid Khanipor, Masoud Geramipour, Hamidreza Hassanabadi,
تکمیل شده
2022
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
تاثیر جرات آموزی بر پیشرفت تحصیلی و خودکار آمدی تحصیلی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی
فردوس کمری
2
بررسی اثر بخشی روش یادگیری مشارکتی در نگرش ، خود کار آمدی و اضطراب ریاضی
جلال خضری اذر
3
نقش تعدیل کنندگی یا واسطه گری هوش هیجانی و نوع مدارس در ارتباط بین خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مقطع دبیرستان
معصومه احمدی امین
4
مقایسه هویت ، ادراک رابطه والد - نواجوان و ادراک نوجوان از جو مدرسه در نوجوانان عادی و دارای رفتار مشکل آفرین
ناهید اقامحمدی
5
بررسی و مقایسه استدلال اخلاقی ، مهارت اجتماعی و هویت دانش آموزان تیز هوش و عادی
مهدی حیدری
6
تاثیر قصه گویی وفیلم های آموزشی بر استدلال اخلاقی دانش اموزان پایه سوم ابتدایی ( دختر و پسر )
خدیجه عینی
7
تاثیر آموزش خود تنظیمی بر اضطراب و انگیزش ریاضی دانش آموزان دختر پایه دوم شهر ری
مطهره هاشمی کیاسری
8
تاثیر آموزش خودکار آمدی بر استرس تحصیلی و مهارت های اجتماعی
محمود کوشکی
9
مقایسه ی تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان تک زبانه ی فارسی زبان و دوزبانه ی ارمنی - فارسی زبات مقطع اول متوسطه در تهران
اریکا هایرابیدیان زرنه
10
مقایسه رفتارهای مشکل آفرین ، استدلال اخلاقی و سبک های دلبستگی در فرزندان خانواده های طلاق و عادی
فیضیه گراوند
11
مقایسه رضایت از زندگی ، همدلی و سبک های هویت در دانش آموزان قلدر و عادی
زینب مهکی
12
بررسی کنترل شناختی ، حل مساله اجتماعی وعزت نفس بین دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه
شرمین برزگرفرد
13
رابطه استرس تحصیلی ، صفات شخصیت ، درک عملکرد خانواده با اعتیاد به اینترنت
زینب مجیدی کاکرودی
14
اثر آموزش هوش هیجانی بر همدلی ، سازگاری اجتماعی و کاهش پر خاشگری
ژیلا رضوانی
15
مقایسه درک روابط دوستی ، قوانین اجتماعی و استدلال اخلاقی دردانش آموزان کم شنوان و شنوا
مهری نجفی
16
اثر بخشی داستانهای اخلاقی بر رشد استدلال اخلاقی و همدلی کودکان
مهناز جعفری سنجانی
17
مقایسه شناخت اجتماعی کنترل شناختی باسبک های تفکر دانش اموزان عادی و دو زبانه
معصومه امیدی
18
تاثیر دوزبانگی بر توانایی زبانی کارکرد اجرایی و ادراک خود
روشنک ضیایی پور
19
" نقش واسطه گری و تعدیل کنندگی هیجان اخلاقی، انگیزه اخلاقی و هویت اخلاقی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران "
معصومه ترکاشونددهنو
20
مقایسه وضعیت هویت، سبک های دلبستگی و مشارکت اجتماعی در دانش آموران دارای رفتارهای مشکل آفرین و عادی
زهرا اعظم
21
بررسی اثربخشی داستان گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش آموزان نارساخوان
ساناز شهبازی
22
مقایسه قضاوت اخلاقی و هیجان تحصیلی در کودکان عادی و کودکان دارای ناتوانی یادگیری
صدیقه سیدمحمدی حسینی
23
سبک های فرزندپروری، اشتغال مادران، اعتیاد به بازی های رایانه ای، سلامت روان، پیشترفت تحصیلی
صدیقه عباسی سبوکی
24
تاثیر آموزش ریاضی با کمک کیت های آموزشی بر ، انگیزش خودکار آمدی و عملکرد درس ریاضی
زهرا اسدی
25
رابطه جهت گیری به آینده، خودکارآمدی و تفکر خلاق، نقش واسطه ای راهبردهای شناختی
طیبه بختیاری
26
بررسی روابط ساختاری هیجانات معرفتی،باورهای معرفت شناختی با انگیزش ریاضی در دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
نرگس زارعی بیدسکان
27
کار امدی خلاقیت دردانش اموزان پیش دبستان مقایسه ای بین روش ....
فرزانه محمدی
28
تاثیر بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد-کودک بر کاهش میزان اضطراب و پرخاشگری کودکان ADHD
سرور سعیدیان
29
تبیین هویت اخلاقی براساس مولفه های پیشایندی سبک های دلبستگی والدین - نوجوان ودلبستگی به مدرسه یا نقش میانجی نظام خود
عصمت مطهرنژاد
30
بررسی مدل ساختاری خود کار آمدی تحصیلی
حمید هاشمی پور
31
مقایسه استرس تحصیلی،سبک های مقابله با استرس و بهزیستی روان شناختی بین دانشجویان روان شناسی و ریاضی
رامین اردکانی
32
بررسی مدیریت زمان،افسردگی،پرخاشگری و الگوی خواب و بیداری(ساعت بیولوژیکی)دانشجویان در شرایط شیوع کرونا ویروس
مهشید عبادوز
33
مقایسه سبک های هویت، سبک های مقابله با استرس و استرس تحصیلی بین دانشجویان افغانستانی و ایرانی دانشگاه خوارزمی
نگین گلرخ
34
اثرات روش های بخش بندی و افزونگی بر بارشناختی، یادگیری و یادداری درس زبان خارجی در محیط یادگیری چند رسانه ای
سیداسماعیل ترابی
35
مقایسه استرس تحصیلی ، ادراک خود و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان عادی ودارای اختلال یادگیری
سمیه شاه میرزالو
36
مقایسه ی ادراک خود، استرس شغلی و مهارتهای حل مساله ی اجتماعی در معلمان باتجربه و کم تجربه
سیده شکوفه حسینی یمقانی
37
اعتبار سنجی بسته آموزش تفکرسیستمی و اثربخشی آن بر مهارت تفکرسیستمی فردی ، درگیری تحصیلی وحل مسئله اجتماعی
مرتضی باصری
38
بررسی میزان استرس تحصیلی و مدیریت زمان و سطوح مقابله با ااسترس در دانشجویان عادی و دانشجویان دارای افت تحصیلی
زینب سبوحی
39
بررسی رشد پس از سانحه و سبک دلبستگی به خدا در مادران دارای فرزند با اختلال یادگیری و کم توان ذهنی و نابینا به صورت مقایسه ای
زهره عمادی
40
مقایسه استیگما درونی شده، استرس والدینی و تاب آوری در مادران دارای فرزند نابینا، ناشنوا و اختلال ویژه یادگیری
نجمه مقامی
41
مقایسه نظریه ذهن و بهزیستی روان شناختی در کودکان تک زبانه و دو زبانه
پردیس نجفی چمه
42
تاثیر بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی -رفتاری بر سازگاری اجتماعی سازگاری تحصیلی و اضطراب دانش آموزان با اختلال خواندن
محسن محمدعلی لواسانی
43
پیش بینی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس الگوهای دیرپای آسیب رسان یانگ وسبک های فرزند پروری ادراک شده در نوجوانان (مقطع تحصیلی دبیرستان)دارای والدین پزشک شهرکرج
ژاله اکبری
44
نقش خودکنترلی و شفقت به خود در پیش بینی اعتیاد اینترنتی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
مهدیه حاجی قاسمی
45
مقایسه سیالی کلامی، خلاقیت و بهزیستی هیجانی- اجتماعی در دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه
جعفر عباسپور
46
مقایسه سبک های مقابله با استرس و تیپ های شخصیتی در سطوح مختلف دینداری دانشجویان
فاطمه حدادی
47
مدل ساختاری اهمال کاری تحصیلی بر اساس باورهای فراشناتی درباره اهمال کاری طرحواره های هیجانی با نقش واسطه های اضطراب امتحان
حمید هاشمی پور
48
نقش سبک های تدریس معلمان و سرمایه روان شناختی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
مرضیه اقامحمدرضا
49
بهبود مهارت خواندن دردانش آموزان دارای اختلال یادگیری خواندن از طریق آموزش کار کردهای اجرایی و روش آموزش تبادی
مهدی بختیاری
50
ویژگی های روان سنجی پیشرفته مقیاس عاملیت انسانی و تحلیل چند سطحی عوامل موثر بر آن
سعید کیانی
51
مرور سیستماتیک بر اهمالکاری تحصیلی وارائه مدل ساختاری رابطه ی کارکردهای اجرایی مغزی و سیستم های مغزی - رفتاری با اهمالکاری تحصیلی ( منفعل و فعال ) نقش میانجی کر استحکام روان شناختی و ثبات قدم
مجتبی بیرامی
52
مقایسه تاثیر الگوی یادگیری زایشی و آموزش راهبرد نقشه مفهومی بر یادگیری ، یادداری، و بار شناختی ادراک شده در درس زیست شناسی دانش آموزان دوره متوسطه دوم
میترا روزبهی
53
مقایسه هویت تحصیلی،ویژگی های شخصیت و جهت گیری هدف در میان دانشجویان ارشد تغییر رشته ای و عادی
مونا باقری
54
بررسی خودکارآمدی زبان انگلیسی،ارزش تکلیف و جهت گیری هدفی در یادگیرندگان سطح بالا و پایین درس زبان انگلیسی
یاسمن کائید
55
رابطه فلات شغلی با سلامت روان و اهمال کاری شغلی معلمان استثنایی
امیرحسین کریمی
56
رابطه جهت گیری مذهبی:راهبردهای مقابله با استرس و تیپ های شخصیتی در دانشجویان
فاطمه حدادی
57
بررسی رابطه تیپ های شخصیتی و ترتیب تولد با اهمال کاری و قلدری
فرزانه حاتمی نیا
58
مرور نظام مند پیشایندها و پیامدها یااهمالکاری تحصیلی و پیش بینی آن بر اساس کارکردهای اجرایی ،سیستم های مغزی -رفتاری و مولفه های تاب آوری
مجتبی بیرامی
59
نقش واسطه ای نشخوار خشم و همدلی در رابطه صفات شخصیت تاریک و اعتیاد به فضای مجازی با قلدری سایبری
مهناز صفوی
60
تاثیر بازی وارسازی ارزشیابی درس ریاضی بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی
پریسا صادقزاده نفوتی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
کاهش بار شناختی برای یادگیرندگان کم تجربه : اثرهای پیشس سازماندهنده های تصویری در تسهیل یادآوری ودرک مطلب یک مفهوم علمی در محیط چند رسانه ای
گلزار عباس پور
2
بررسی تحلیلی کاربست ، شناخت و میزان استفاده از الگوی مریل از دیدگاه صاحبنظران در دانشگاه های ایران و مقایسه آن با دیگر الگو های دانشگاهی طراحی آموزشی
زینب صالحی
3
نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی در ارتباط بین کمال گرایی و سازگاری روانشناختی
کامبیز کریمی
4
رابطه بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات وارتباط با سبک های شناختی و تجسم فضایی دانشجویان
جمال علیزاده
5
تبیین عوامل فردی(خودکارآمدی و اهداف پیشرفت) و عوامل بافتی (سبک تربیتی والدین و ساختار کلاس) در پیش بینی درگیری تحصیلی دانش آموزان
حمیدرضا اصفهانی مقدم
6
مقایسه نیمرخ شناختی دانش آموزان ابتدایی دارای ناتوانی خواندن و ناتوانی ریاضی
هدیه طباطبائی یزدی
7
بررسی رابطه ساختاری سبک های یادگیری، انگیزش تحصیلی و درگیری های تحصیلی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی
علیرضا عاشقی
8
نقش محیط سواد آموزی خانه ، باورهای والدین درباره خوانده و عادت مطالعه فرد مهارتهای خواندن دانش آموزان پایه هفته مدارس سر آمد
مهدی ابوالقاسمی
9
بررسی رضایتمندی کاربران: دانشجویان، استادان، و مدیران از کیفیت تدریس و پژوهش در آموزش عالی و ارایه راهکار
سیدامیرعلی آقامیری
10
رابطه نیاز های اساسی روان شناختی و انگیزش تحصیلی با بهزیستی تحصیلی نقش واسطه ایی اعتیاد اینترنتی
اکرم خادمی استانه
11
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روانشناختی و هیجان های تحصیلی در ارتباط بین فرهنگ مدرسه و درگیری تحصیلی دانش آموزان
نیلوفر عظیمی
12
رابطه ساختاری بهزیستی مدرسه،خودتنظیمی انگیزشی، سرزندگی تحصیلی با درگیری تحصیلی دانش آموزان
فاطمه سلاطی
13
رابطه هوش هیجانی، هوش موفق و هوش معنوی با اهمال کاری فعال تحصیلی دانشجویان
مونا محمودی
14
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات معلمان و خلاقیت هیجانی آنها با نقش میانجیگری خوش بین تحصیلی و خودکار آمدی معلمان
علی قاسمی
15
ابطه حساسیت و عدم گیری اخلاقی با رفتار شاهدان قلدری آموزشگاهیی با نقش واسطه ای هویت اخلاقی و همدلی
حسین سوری
16
تمایز شناختی دیس لکسیا و دیس کلکیولیا نقش آگاهی واج شناختی، حافظه کوتاه مدت و واج شناختی، نامیدن سریع خودکار، حافظه کاری کلامی و سرعت پردازش
زهرا کاکولوند
17
بررسی رابطه ساختاری بررسی باورهای هوشی، جهت گیری هدف، با خودنظم جویی شناختی هیجانی بر عملکرد تحصیلی
فاطمه پویان منش
18
مطالعه تحلیلی مولفه های یادگیری خرد درتعلیم و تربیت و کسب دیدگاه دانشجویان ، دکتری و استادان رشته تکنولوژی آموزشی و ارائه راهکار
فرزانه جباری
19
تاثیر بازی درمانی کودک محور با رویکرد آکسلاین برخودپنداره، خودکارامدی و عزت نفس دختران دبستانی
فاطمه زاهدی وفا
20
ارائه مدل ساختاری رابطه باورهای انگیزشی با سازگار تحصیلی دانش آموزان نقش میانجی گر خودناتوان سازی تحصیلی و جهت گیری آینده
محمدعلی پولادی باغ بادرانی
21
طراحی برنامه توانبخشی مبتنی برذهن آگاهی برای کودکان دارای اختلال نقص توجه وبیش فعالی و تاثیر آن در کاهش نشانگان رفتاری وبهبود کارکرداجرایی
ژاله کیانی
22
نقش حافظه کاری، توجه و هوش سیال در استدالال ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
سیداحسان افشاری زاده
23
بررسی اثر بخشی پروتکل درمان اعتیاد به اینترنت دردانش آموزان دبیرستانی
شکوفه محمدی
24
با سلام و احترام ، پیرو نامه مورخ 17/11/1397 مدیر کل محترم تحصیلات تکمیلی ،جهت اجرای صحیح آئین نامه ها ومقررات آموزشی ، خواهشمند است جهت اخذ مجوز دفاع از رساله و ارسال به داوران محترم موارد ذیل بررسی و درصورت کامل بودن مدارک نسبت به اخذ مجوز و ارسال جهت داوران اقدام شود. 1- داشتن تاییدیه مدر
علیرضا روحی
25
یادگیری مفهومی و خودکارسازی حقایق اساسی عمل ضرب: آموزش مفهومی راهبردهای مربوط به حقایق اساسی ضرب با استفاده از آموزش مستقیم با بهرهگیری از روش CRA (سه حالت بازنمایی عینی-نمادی-انتزاعی) و خودکارسازی بازیابی این حقایق با استفاده از روش DPR (آزمون-آموزش-آزمون) در کودکان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی
سیما اقایی
26
تأثیر درگیر شدن والدین در پوشه کار ابر- محور بر مشغولیت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان دختر
ریحانه السادات حسینی بهشتی
27
تاثیر آموزش فیلیال تراپی بر مشکلات اضطراب جدایی و رفتاری کودکان پیش دبستانی
نرگس شفیق
28
نقش روابط استاد دانشجو بر انگیزش و هیجانات تحصیلی دانشجویان
علی جهانبخشی
29
فرسودگی تحصیلی و ادراکات معلم بادر گیری تحصیلی نقش واسطه ای هیجان مثبت و منفی تحصیلی
مهدیه زارع عبدالهی
30
تاثیر آموزش مهارت های خودنظم دهی بر مولفه های ارتقا دهنده سلامت تحصیلی
امین آهنگرانی فراهانی
31
بررسی ساختاری کیفیت کلاس درس، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان
اسرا فیروزی فر
32
تاثیر برنامه آموزش تحول مثبت جوانی بر تنظیم هیجانات شناختی و رفتاری نوجوانان
فاطمه عوض وردی
33
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش موفق و خودکارآمدی معلمان ابتدایی
مریم حجازی حیدراباد
34
تتبیین ابعاد درگیری تحصیلی براساس ادراک حمایت اجتماعی در دوره ی گذار به دبیرستان در دختران و پسران با نقش واسطه ای ادراک خودارزشمندی و بهزیستی ذهنی
سوده دوایی
35
کاربست مداخله چندمؤلفه ای انگیزش و درگیریِ تحصیلی برای دانش آموزانِ دوره متوسطه دارای پیشرفت تحصیلیِ پایین: اثرها بر انگیزش و درگیریِ تحصیلی، تاب آوری تحصیلی و هیجانات پیشرفت
زهرا رویایی
36
اثربخشی پروتکل درمان اهمال کاری در درمان اهمال کاری دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی
عارفه ترکاشوند
37
پیش بینی اضطراب تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی براساس کارکرد های اجرایی در دانش آموزان دبیرستانی
زهرا کرمی
38
بررسی نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی، عزم ، اهداف پیشرفت ، در رابطه بین ادراک از ساختار کلاس، با اهمال کاری ، درگیری تحصیلی در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوم. ارائه مدل ساختاری
علیرضا روحی
39
تأثیر آموزش ایجاد استنباط بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دورهی دوم ابتدایی با ناتوانی یادگیری زبان شفاهی و نوشتاری
مریم تازش شهرکی
40
مقایسه تنظیم هیجان،مدیریت زمان و اضطراب امتحان دانشجویان در ارزشیابی برخط و برون خط
فاطمه غلام طجری
41
بررسی مقایسه ای خودتفسیری، کمالگرایی با درگیری تحصیلی در دانشجویان ایرانی و افغانی
اسماعیل اسماعیلی
42
بررسی نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی ، عزم ، اهداف پیشرفت در رابطه بین اداراک از ساختار و کلاس با اهمال کاری درگیری تحصیلی در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی متوسطه دوم ارائه مدل ساختاری28051398
علیرضا روحی
43
نیمرخ شناختی کودکان با اختلال یادگیری ویژه در خواندن و ریاضی بر اساس نسخه ایرانی مقیاس هوشی وکسلر کودکان- ویرایش پنجم
زهرا خلیلیان بروجنی
44
مقایسه تاثیر آموزش ارائه ی بازخورد موثر ، آموزش تبادلی راهبردهای خواندن و ترکیب این دو آموزش متداول بر درک مطلب دانش آموزان پایه پنجم
علی رضا میرزاخانی
45
بررسی رابطه سبک فرزندپروری، سبک های دلبستگی و هویت در دانشجویان مقطع کارشناسی
محمدامین فقیهی رضائی
46
نقش میانجی کیفیت خواب و حافظه آینده نگر در رابطه بین اعتیاد به اینترنت و اهمالکاری تحصیلی
عاتکه جوانمرد
47
روابط ساختاری درگیری تحصیلی و حمایت اجتماعی اداک شده دانش آموزان با نقش واسطه ای ادراک خودارزشمندی و بهزیستی ذهنی
سوده دوایی
48
تاثیر روش بازآموزی اسنادی بر انگیزش تحصیلی و هیجان تحصیلی دانش آموزان بی انگیزه
علی رضائی قراقانلو
49
جهت گیری آینده تحصیلی و هویت تحصیلی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت در دانش آموزان دوازدهم تجربی،ریاضی و انسانی
مرتضی قاسمی
50
پیش بینی به تعویق انداختن رضامندی تحصیلی دانش آموزان براساس باورهای ضمنی هوشی و باورهای انگیزشی
سیدامیرحسین موسوی اندانی
51
مدل یابی ارتباط رابطه والدینی با اهمال کاری تحصیلی براساس نقش واسطه ای خودمهارگری و شفقت به خود
سجاد ایرجی کجوری
52
طراحی و آزمون بسته آموزشی استنباط آموزی برای درک مطلب خواندن دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی یادگیری زبان شفاهی و نوشتاری
مریم تازش شهرکی
53
پیش بینی اعتیاد به اینترنت دانش آموزان کاردانش بر اساس ادراک از جو مدرسه، ادراک از محیط کلاس و بی انگیزگی تحصیلی
مهین کشاورزترک
54
تاثیر آموزش برنامه فرزندپروری مثبت به مادران دارای فرزند پسر 7 تا 9 ساله بدرفتار بر خودکارآمدی والدینی و رفتارهای فرزندان
اسما فرخی
55
روابط ساختاری میان سبک های فرزندپروری، الگوهای ارتباطی خانواده، سبک های اسناد و خودپنداره تحصیلی در دانشجویان سال اول دانشگاه
فروزان حسینی مقدم
دروس ترم جاری
879 - مبانی روانشناختی تربیت اخلاقی - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
677 - کاربرد نظریه های تحولی - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
677 - کاربرد نظریه های تحولی - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
672 - کاربرد روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
672 - کاربرد روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
مبانی روانشناختی تربیت اخلاقی
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:23کد درس:879گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 217
2
کاربرد نظریه های تحولی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:23کد درس:677گروه درس:80تعداد دانشجو:19تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 102
3
کاربرد نظریه های تحولی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:23کد درس:677گروه درس:01تعداد دانشجو:16تعداد واحد2روز:شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 202
4
کاربرد روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:23کد درس:672گروه درس:02تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 117
5
کاربرد روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:23کد درس:672گروه درس:01تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 331
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
مقدمات روانپزشکی
فرامرز سهرابی اسمرود, غلامحسین قائدی, هادی کرامتی
دانشگاه پیام نور تهران
1394
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
The mediating role of achievement goals in the relationship between the personality trait of grit and academic engagement and procrastination among high school students: a structural model
Alireza Rouhi, Javad Kavousian, Masoud Geramipour, , Mehdi Arabzadeh
Monthly Journal of Psychological Science
2022
2
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی مونتهسوری و مبتنی بر ربات بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان
وحیده سیدمحسنی, هادی کرامتی, محمد حسین عبداللهی, حمیدرضا حسن آبادی
روانشناسی شناختی
1403
3
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس خودگزارش دهی درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی بریف -ویراست دوم در دانش آموزان دوره متوسطه دوم
مجتبی بیرامی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده, جواد کاوسیان
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1402
4
روابط ساختاری هیجانات معرفتی، باورهای معرفت شناختی با انگیزش ریاضی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
نرگس زارعی بیدسکان, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
سلامت و آموزش در اوان کودکی
1402
5
بازی چرخ گردون انگیزش و مشغولیت تحصیلی با دل دانش آموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین: افزایش شناخت ها و رفتارهای سازگار و کاهش ناسازگارها
زهرا رویایی, حمیدرضا حسن آبادی, پروین کدیور, هادی کرامتی
راهبردهای شناختی در یادگیری
1402
6
مداخله فشرده استنباط آموزی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با ناتوانی اختصاصی درک مطلب خواندن: یک طرح تک آزمودنی بازگشتی
مریم تازش شهرکی, حمیدرضا حسن آبادی, پروین کدیور, هادی کرامتی
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1402
7
شناسایی شاخصهای فناوری آموزشی مبتنی بر الگوی براون با رویکرد تحلیل مضمون (مطالعه موردی: کتاب کار و فناوری پایه هفتم)
طاهره خانجانی, حسن رستگارپور, هادی کرامتی
تدریس پژوهی
1402
8
رابطه متقابل در ابرها: طراحی مزوسیستم خانه - مدرسه در فضای پوشه کار ابر - محور برای دانش آموزان دوره ابتدایی
ریحانه السادات حسینی بهشتی, حمیدرضا حسن آبادی, پروین کدیور, هادی کرامتی, نسرین محمد حسنی
نوآوری های آموزشی
1402
9
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه هیجان های مدیران: بررسی پایایی و روایی در مدیران دبستان و دبیرستان ایرانی
محمد کوهی, حسین کدخدا, هادی کرامتی, پروین کدیور, فریدون بیان جم جاه
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
1402
10
تاثیر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران
معصومه ترکاشونددهنو, غلامرضا صرامی فروشانی, هادی کرامتی, ربابه نوری قاسم آبادی
روش ها و مدل های روان شناختی
1402
11
اثر هیجانات اخلاقی و هویت اخلاقی به عنوان میانجی در رابطه بین گسست اخلاقی و قلدری در مدارس ابتدایی شهر تهران
معصومه ترکاشونددهنو, غلامرضا صرامی فروشانی, هادی کرامتی, ربابه نوری قاسم آبادی
روش ها و مدل های روان شناختی
1402
12
تبیین رویکرد معلمان به تدریس بر اساس هیجانات پیشرفت معلمان و خلاقیت هیجانی آنان با میانجی گیری خوش بینی تحصیلی و خودکارآمدی معلم
علی قاسمی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
مجله مطالعات آموزش و یادگیری
1401
13
تدوین و اعتبارسنجی فرم کوتاه آزمون ریاضی مطالعه تیمز نیومرسی و تیمز 2015 دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در حیطه دانش و استدلال
سید احسان افشاری زاده, حمیدرضا حسن آبادی, محمد حسین عبداللهی, هادی کرامتی
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1401
14
واکاوی جایگاه فناوری آموزشی در کتاب کار و فناوری پایه هفتم بر اساس نظریه براون 1 از دیدگاه معلمان و متخصصان و ارایه الگو
طاهره خانچانی, حسن ستگارپور, هادی کرامتی
فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران
1401
15
بررسی تأثیر آموزش حل مساله خالق (TRIZ (بر افزایش خالقیت دانش آموزان پیش دبستانی
فرزانه محمدی, هادی کرامتی, ولی ا... فرزاد, مهدی عرب زاده
سلامت و آموزش در دوران کودکی
1401
16
موثرترین مداخله در کاهش اهمال کاری: یک پژوهش فراتحلیلی
هادی کرامتی, رضا جعفری هرندی, محمد ستایشی اظهری, زهرا ترک زاده آرائی
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
1401
17
بررسی نقش واسطه گری انگیزه اخلاقی و هیجانات اخلاقی در تاثیر گسست اخلاقی بر قلدری
معصومه ترکاشوند, غلامرضا صرامی فروشانی, هادی کرامتی, ربابه نوری قاسم آبادی
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
1401
18
تبیین ابعاد درگیری تحصیلی بر اساس ادراک حمایت اجتماعی در دوره گذار به دبیرستان با نقش واسطه ای ادراک خودارزشمندی و بهزیستی ذهنی و نقش تعدیل کنندگی جنسیت و پایگاه اجتماعی_اقتصادی
داوایی سوده, پروین کدیور, مهدی عرب زاده, هادی کرامتی
تازه های علوم شناختی
1401
19
شاخصهای روان سنجی مقیاس ویژگیهای عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدرج
سعید کیانی, پروین کدیور, هادی کرامتی
اندازه گیری تربیتی
1401
20
عوامل تعیین کننده قلدری در مدرسه، با تأکید بر تئوری شناختی- اجتماعی از رفتار اخلاقی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران
معصومه ترکاشونددهنو, هادی کرامتی
سلامت و آموزش در اوان کودکی
1401
21
شاخص های روان سنی مقیاس ویژگی های عاملیت انسانی : نظریه کلاسیک نمره آزمون و نظریه سوال-پاسخ مدر
سعید کیانی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مسعود گرامی پور
اندازه گیری تربیتی
1401
22
بررسی ساختار عاملی، درستی و قابلیت اعتماد مقیاس مهارگری تلاشگر ECSدر نوجوانان ایرانی
عصمت مطهرنژاد, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
علوم روانشناختی
1400
23
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خلاقیت هیجانی
علی قاسی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی
1400
24
مدل ساختاری پیش بینی اهمال کاری تحصیلی براساس طرحواره های هیجانی با نقش واسطه ای اضطراب امتحان
حمید هاشمی پور, هادی کرامتی, جواد کاوسیان, مهدی عرب زاده
پژوهش های نوین روانشناختی
1400
25
مقایسه تأثیر آموزش راهبردهای تبادلی، ارائه بازخورد موثر و شیوه رایج در در ک مطلب
علی رضا میرزاخانی, علیرضا کیامنش, هادی کرامتی
نوآوری های آموزشی
1400
26
تبیین رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری اخلاقی و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه ای هویت اخلاقی
حسین سوری, پروین کدیور, هادی کرامتی, حمیدرضا حسن آبادی
اخلاق پزشکی
1400
27
طراحی، تدوین و روایابی برنامهی آموزشی - توانمندسازی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی برای بهبود کارکردهای اجرایی درکودکان دارای اختلال نقص توجه / بیش فعالی
هادی کرامتی
روانشناسی شناختی
1400
28
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی: یکپارچهسازی یادگیری مفهومی و یادگیری مبتنی بر حافظه
هادی کرامتی
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1400
29
پیشبینی انواع قلدری براساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
معصومه ترکاشونددهنو, هادی کرامتی
تفکر و کودک
1400
30
بررسی نقش میانجی اهداف پیشرفت در رابطه بین ویژگی شخصیتی عزم با درگیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم: ارائه یک مدل ساختاری
علیرضا روحی, جواد کاوسیان, مسعود گرامی پور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
علوم روانشناختی
1400
31
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر
حسین سوری, پروین کدیور, هادی کرامتی, حمیدرضا حسن آبادی
اندازه گیری تربیتی
1400
32
خودکارسازی حقایق اساسی ضرب در کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی:
سیما آقایی, حمیدرضا حسن آبادی, ولی الله فرزاد, هادی کرامتی
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1400
33
مدل معادلات ساختاری رفتار شاهدان قلدری در مدارس بر اساس عدم درگیری و حساسیت اخلاقی با نقش واسطه ای همدلی
حسین سوری, پروین کدیور, هادی کرامتی, حمیدرضا حسن آبادی
اندازه گیری تربیتی
1400
34
بررسی نقش واسطه گری انگیزه اخلاقی و هیانات اخلاقی در تأثیر گسست اخلاقی بر قلدری ( دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران)
معصومه ترکاشونددهنو, هادی کرامتی, ربابه نوری قاسم آبادی
دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی
1400
35
مقایس?? تأثیر آموزش راهبردهای تبادلی، ارائ?? بازخورد موثر و شیو?? رایج در درک مطلب
علیرضا میرزاخانی, علیرضا کیا منش, هادی کرامتی
فصلنامه نوآوریهای آموزش
1400
36
اثرات روشهای بخشبندی و افزونگی بر بارشناختی و یادگیری واژگان و درک مطلب درس زبان انگلیسی در محیط یادگیری چند رسانه ای
سیداسماعیل ترابی, هادی کرامتی, جواد کاوسیان, حسن رستگار پور, گودرز علی بخشی
روانشناسی شناختی
1400
37
پیش بینی انواع قلدری بر اساس زیر مقیاسهای گسست اخلاقی و هویت در دانش آموزان
معصومه ترکاشوند, هادی کرامتی
تفکر و کودک
1400
38
پیش بینی اهمالکاری تحصیلی دانشجویان براساس باورهای فراشناختی درباره اهمالکاری با نقش واسطه ای اضطراب امتحان: مدل معادلات ساختاری
حمید هاشمی پور, هادی کرامتی, جواد کاوسیان, مهدی عرب زاده
روانشناسی شناختی
1399
39
نقش توجه تقسیم شده و حافظه کاری بر استدلال ریاضی با میانجی گری دانش ریاضی و هوش سیال در دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
سیداحسان افشاری زاده, محمد حسین عبداللهی, حمیدرضا حسن آبادی, هادی کرامتی
روانشناسی شناختی
1399
40
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه تجدیدنظر شده رویکرد معلم به تدریس تریگول
علی قاسمی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
مطالعات روانشناسی تربیتی
1399
41
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان
ساناز شهبازی, هادی کرامتی, هادی هاشمی رزینی, منیژه کاوه
ناتوانی های یادگیری
1398
42
بررسی اثربخشی برنامه آموزش فلسفه به کودکان در پرورش خلاقیت کودکان پیش دبستانی
فرزانه محمدی, هادی کرامتی, ولی الله فرزاد, مهدی عرب زاده
تفکر و کودک
1398
43
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه چهارعاملی هیجانات معلم
علی قاسمی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
اندیشه های نوین تربیتی
1398
44
بررسی ساختار عاملی، پایایی و روایی نسخه فارسی مقیاس عدم درگیری اخلاقی
حسین سوری, پروین کدیور, هادی کرامتی, حمیدرضا حسن آبادی
راهبردهای شناختی در یادگیری
1398
45
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی معلم
علی قاسمی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1397
46
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خوش بینی تحصیلی معلم
علی قاسمی, پروین کدیور, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده
روش ها و مدل های روان شناختی
1397
47
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دختر
محمود کوشکی, هادی کرامتی, جعفر حسنی
روانشناسی مدرسه
1397
48
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن
محسن محمدعلی لواسانی, هادی کرامتی, پروین کدیور
ناتوانی های یادگیری
1397
49
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری
منیژه کاوه, هادی کرامتی
ناتوانی های یادگیری
1396
50
تاثیرآموزش روشهای مطالعه با تاکید بر راهبردهای شناختی و فراشناختی بر میزان پیشرفت تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان
جواد وفوری, هادی کرامتی
روانشناسی شناختی
1396
51
تاثیر آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان
هادی کرامتی, جعفر حسنی
روانشناسی مدرسه
1396
52
الگوی ساختاری کمالگرایی، انگیزش تحصیلی و بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دبیرستانی
کامبیز کریمی, جواد کاوسیان, هادی کرامتی, مهدی عرب زاده, ولی اله رمضانی
روان شناسی کاربردی
1395
53
رابط کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظ کاری با عملکرد خواندن دانش آموزان نقش سن، جنس و هوش
خدیجه نوده ئی, غلامرضا صرامی فروشانی, هادی کرامتی
روانشناسی شناختی
1395
54
تبیین استرس تحصیلی، صفات شخصیتی، درک عملکرد خانواده بااعتیاد به اینترنت
زینب مجیدی کاکرودی, هادی کرامتی, جواد کاوسیان
فرهنگ در دانشگاه اسلامی
1395
55
مقایسهی تفکر انتقادی و خلاقیت دانشآموزان تکزبانهی فارسی زبان و دو زبانهی ارمنی- فارسی زبان
اریکا هایرابیدیان زرنه, هادی کرامتی
روانشناسی شناختی
1395
56
ارتباط اعتیاد به اینترنت با خودکارامدی اجتماعی، سبکهای هویت و تفاوتهای جنسیتی در دانشجویان
صمد رحمتی, هادی کرامتی
تحقیقات نظام سلامت
1395
57
بررسی کنترل شناختی، حل مساله اجتماعی و عزت نفس بین دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه
شرمین برزگرفرد, هادی کرامتی
روانشناسی شناختی
1395
58
ویژگیهای روانسنجی مقیاس منابع اقتدار اخلاقی- نسخه تجدید نظر شده (MAS-R)
هادی کرامتی, پروین کدیور, ولی الله فرزاد
روانشناسی دانشگاه تبریز
1389
59
بررسی نقش واسطه گری انگیز? اخلاقی و هیانات اخلاقی در تأثیر گسست اخلاقی بر قلدری ( دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر تهران)
معصومه ترکاشونددهنو, هادی کرامتی, ربابه نوری
دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
نیمرخ درک کلامی در کودکان با دیسلسیا و دیسکلکولیا
زهرا کاکولوند, حمیدرضا حسن آبادی, هادی کرامتی
هشتمین کنگره انجمن روانشناسی ایارن - ایران
1400/12/01
شفاهى
2
مقایسه ی سواد و انگیزش خواندن دانش آموزان ششم ابتدایی دارای سابقه آموزش خواندن پیش دبستان با دانش آموزان فاقد این سابقه
منیر ابراهیمی امین, هادی کرامتی
دومین کنگره ملی روانشناسی -
1395/08/19
شفاهى
3
رابطه توانایی فضایی با سبکهای شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
حسن رستگارپور, هادی کرامتی
دومین کنگره ملی روانشناسی -
1395/08/19
شفاهى
4
نقش منبع کنترل ، خوش بینی و خودکارمدی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی افراد میانسال
جواد کاوسیان, حلیمه رئیسی, هادی کرامتی, کامبیز کریمی
دومین کنگره ملی روانشناسی -
1395/08/19
شفاهى
5
تاثیر هوش هیجانی بر میزان همدلی،پرخاشگری و سازگاری اجتماعی
ژیلا رضوانی, هادی کرامتی
دومین کنگره ملی روانشناسی -
1395/08/19
شفاهى
6
بررسی رضایت از زندگی، همدلی و سبکهای هویت در دانشآموزان قلدر و عادی
هادی کرامتی, جعفر حسنی, زینب محکی
سومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی ایران - ایران
1395/02/27
شفاهى
7
مقایسه رشد استدلال اخلاقی، مهارتهای اجتماعی و هویت دانشآموزان تیز هوش و دانشآموزان عادی متوسطه
مهدی حیدری, هادی کرامتی, جعفر حسنی
سومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی ایران - ایران
1395/02/27
شفاهى
8
مقایسه استدلال اخلاقی، سبک دلبستگی و رفتارهای مشکل آفرین در دانشآموزان دبیرستانی خانوادههای عادی و طلاق
فیضیه گراوند, هادی کرامتی, جواد کاوسیان
سومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی ایران - ایران
1395/02/27
شفاهى
9
اثربخشی آموزش راهیردهای یادگیری خودتنظیمی بر توانایی حل مسله اجتماعی نوجوانان دختر دبیرستانهای شهر تهران
هادی کرامتی, شیرین کیائی
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه - ایران
1395/02/23
شفاهى
10
بررسی رابطه نگرش دینی و سبک مقابله با سلامت روانی دانش آموزان دختر پایه 3 تبریز
هادی کرامتی, لیلا اعظمی
دومین همایش ملی رونشناسی مدرسه - ایران
1395/02/23
شفاهى
11
مقایسه ادراک بینایی-فضایی و حافظه بینایی دانش آموزان عادی و نارساخوان دختر و پسر مقطع دوم و سوم ابتدایی شهرستان بجنورد
مهین قلیچی سکه, هادی کرامتی
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه - ایران
1395/02/23
شفاهى
12
تاثیر آموزش مهارتهای خودآگاهی بر سازگاری اجتماعی
احسانه سلیمی, هادی کرامتی
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه - ایران
1395/02/23
شفاهى
13
اثربخشی داستان ها و فیلم های اخلاقی معماگونه بر استدلال اخلاقی
خدیجه عینی, هادی کرامتی, حمیدرضا حسن آبادی
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه - ایران
1395/02/23
شفاهى
14
بررسی رابطه شیوه های متفاوت فرزند پروری با عملکرد تحصیلی، سلامت روانی و مقایسه آن در بین دانشآموزان پایه سوم دبیرستانهای دولتی شهر تهران
هادی کرامتی
دومین همایش ملی روانشناسی مدرسه - ایران
1395/02/23
شفاهى